sunnuntai 14. kesäkuuta 2009

Naispaholainen


Taas kerran palaan kaikkein järjettömimmän harrastukseni pariin. Kertosäkeen alku on pyörinyt päässäni vuosia, mutta nyt tein tekstin loppuun. Ehkä tämä naurattaa jotakuta yhtä infantiilia ihmistä kuin allekirjoittanut.

Naispaholainen/ Mä söin mun pappatunturin

Söin mun pappatunturin
se vei koko kesän
söin mun pappatunturin
se vei koko kesän
Lähdin mopoa maistamaan
tein sen salaa
Nyt mun maha mouruaa
kakkaan Javaa

Sun takapeileihin
heti tarrasin
veitset ja haarukatkin
pian piilotin

Autotallin lattialla
kävelin ympyrää
ja mä luulin
ettei kukaan nää

Kun söin mun pappatunturin
se vei koko kesän
söin mun pappatunturin
se vei koko kesän
Lähdin mopoa maistamaan
tein sen salaa
Nyt mun maha mouruaa
ja kakkaan Javaa

Taisi olla maanantai
kun alut teharista söin
Tiistaina tottakai
jo bensatankin kai

Keskiviikko: sisärenkaat
suoraan kitusiin
ja mä tiedän
siihen syyn

söin mun pappatunturin
ja se vei koko kesän
söin mun pappatunturin
se vei koko kesän
Lähdin mopoa maistamaan
tein sen salaa
Nyt mun maha mouruaa
ja kakkaan Javaa

1 kommentti:

N.uttunen kirjoitti...

Mistä tietää että on tulva?

- No Q aki sirkes salo on ikkunassa!

Under da sea! la la laaa! Alloissa siiis!